
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، امیر صدیقی، رئیس فدراسیون ووشو در نخستین روز اردوی تیم ملی ووشو آقایان اعزامی به بازیهای آسیایی ناگویا در دو بخش ساندا و تالو در آکادمی ملی ووشو حاضر شد.
وی اظهار داشت: از این که شما بهعنوان بهترینهای ایران در اردوی تیم ملی برای حضوری موفق در بازیهای آسیایی ۲۰۲۶ حاضر شدهاید، خوشحالیم و این فرصت را مغتنم میدانم تا بگویم چشم یک ملت به موفقیت شماست تا با بهترین آمادگی در این شرایط سخت، راهی بازیها شوید و نتایج خوبی بگیرید.
صدیقی گفت: ماراتن سختی پیشروی شماست و مطمئنا در این مسیر سختیهای زیادی را برای کسب بهترین نتایج در ناگویا خواهیم چشید. ووشو همواره جزو پرچمداران و افتخارآفرینان ایران در رویدادهای جهانی و آسیایی بوده و همین امر باعث میشود از شما انتظار زیادی وجود داشته باشد.
رئیس فدراسیون ووشو با بیان اینکه حضور محسن محمدسیفی بهعنوان کاپیتان در این اردو بسیار باارزش است، افزود: امیدوارم از تجارب وی استفاده کنید. ترکیبی از جوانان باانگیزه و ملیپوشان پرافتخار باتجربه در این اردو داریم که امیدوارم در ادامه، شایستهترینها راهی ناگویا شوند.
وی با تبریک به شاهین بنیطالبی بابت کسب عنوان برترین تالوکار سال ۲۰۲۵ جهان از نگاه فدراسیون جهانی ووشو، گفت: ۲ سال پیاپی این افتخار در اختیار ایران بوده و باید این مسیر را ادامه بدهیم.
سپس مربیان ساندا و تالو به تشریح شرایط ملیپوشان پرداختند و صدیقی دقایقی با بازیکنان حاضر در اردو به گفتگو پرداخت و تمرینات تالو و ساندا را زیرنظر گرفت.