اسکات بسنت وزیر خزانه داری آمریکا در ادعایی خنده دار و غیرمستند گفت: «ایرانیها در تلاشند تا آزادی دریانوردی بینالمللی را از طریق تنگه هرمز قطع کنند، و ایالات متحده در حال باز کردن این تنگه است. ما میگوییم که ایرانیها کنترل تنگه را ندارند. ما کنترل مطلق تنگه را داریم. اقتصاد آنها در حال سقوط آزاد است و همه میگویند که آنها تحمل بالایی برای درد دارند.» اظهارات بسنت را میبینید و میشنوید.
اسکات بسنت وزیر خزانه داری آمریکا در ادعایی خنده دار و غیرمستند گفت: «ایرانیها در تلاشند تا آزادی دریانوردی بینالمللی را از طریق تنگه هرمز قطع کنند، و ایالات متحده در حال باز کردن این تنگه است. ما میگوییم که ایرانیها کنترل تنگه را ندارند. ما کنترل مطلق تنگه را داریم. اقتصاد آنها در حال سقوط آزاد است و همه میگویند که آنها تحمل بالایی برای درد دارند.» اظهارات بسنت را میبینید و میشنوید.
منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.