روی آنتن زنده صداوسیما: محاصره دریایی امارات آغاز شد

تابناک سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:32
مهدی خانعلی زاده کارشناس صداوسیما روی آنتن شبکه سه با اشاره به محدوده‌ای که ایران به محدوده ممنوعه تنگه هرمز اعلام کرد و گفت: «معنای این محدوده این است که محاصره دریایی امارات آغاز شده است. امارات از این به بعد برای صادرات نفت، باید از ایران مجوز بگیرد.» اظهارات کامل خانعلی زاده را می‌بینید و می‌شنوید.
مهدی خانعلی زاده کارشناس صداوسیما روی آنتن شبکه سه با اشاره به محدوده‌ای که ایران به محدوده ممنوعه تنگه هرمز اعلام کرد و گفت: «معنای این محدوده این است که محاصره دریایی امارات آغاز شده است. امارات از این به بعد برای صادرات نفت، باید از ایران مجوز بگیرد.» اظهارات کامل خانعلی زاده را می‌بینید و می‌شنوید.
تعداد بازدید : 14023
کد ویدیو

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.