جزئیات جدید از آتش‌سوزی در بیمارستان تجریش

پارسینه سه شنبه 15 اردیبهشت 1405 - 10:28
بنا بر اعلام سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در پی گزارش آتش‌سوزی در محوطه بیمارستان تجریش، هیچ مصدوم یا حادثه دیگری ناشی از این آتش‌سوزی گزارش نشده است و خوشبختانه این آتش‌سوزی مهار شد.

به گزارش پارسینه و به نقل از مهر، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اعلام کرد: ساعت ۱۱:۱۵ امروز گزارش آتش‌سوزی در محوطه بیمارستان تجریش به سازمان آتش‌نشانی تهران اعلام شد. این حادثه در یک ساختمان دو طبقه که موتورخانه بیمارستان بوده، رخ داده و هیچ ارتباطی با ساختمان‌های درمانی و بخش‌های بستری بیماران نداشته است.

وی افزود: دود و آتش به بخش‌های درمانی بیمارستان سرایت نکرده و هیچ مصدوم یا حادثه دیگری ناشی از این آتش‌سوزی گزارش نشده است.

همچنین شروین تبریزی سخنگوی اورژانس استان تهران نیز گفت: آتش‌سوزی اخیر در بخش موتورخانه بیمارستان تجریش در تهران بدون ایجاد تلفات یا مصدومیت است و به اورژانس گزارشی نشده است.

 وی ادامه داد: طبق اطلاعات دریافتی از آتش‌نشانی، حادثه در بخش موتورخانه بیمارستان رخ داده و از آنجا که این بخش به اورژانس اطلاع‌رسانی نشده، هیچگونه مصدومیتی گزارش نشده است.

 

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.