ایران: هیچ محدودیتی در سطح غنی‌سازی اورانیوم وجود ندارد

اقتصادنیوز یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 04:15
اقتصادنیوز: نمایندگی ایران در توئیتی نوشت: از نظر قانونی هیچ محدودیتی در سطح غنی‌سازی اورانیوم زیرنظر آژانس وجود ندارد.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، نمایندگی جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
 
بسیار شرم‌آور! ایالات متحده به مدت 56 سال - دارنده هزاران کلاهک هسته‌ای و تکثیرکننده شماره یک چنین سلاح‌هایی - به طور آشکار از تعهدات خود در زمینه عدم اشاعه هسته‌ای و خلع سلاح هسته‌ای طبق مواد 1 و 6 پیمان منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای (NPT) سرپیچی کرده است.
 
نمایندگی ایران خاطرنشان کرد: نباید به ایالات متحده هیچ امکانی برای رفتار ظالمانه و ریاکارانه‌اش داده شود.
 
در این مطلب تاکید شده است: از نظر قانونی، هیچ محدودیتی در سطح غنی‌سازی اورانیوم وجود ندارد، مادامی که تحت نظارت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی انجام شود، همانطور که در مورد ایران چنین بود.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.