سیماییصراف در حاشیه بزرگداشت چهلمین روز شهادت دکتر علی لاریجانی گفت: از خصلتهای مثبت شهید لاریجانی این بود که هیچ وقت بر اشتباهات خود اصرار نمیکرد اگر در تصمیم یک سیاست گذاری اشتباهی میکرد حتماً با عقل و منطق و استدلال و گفتگو میپذیرفت و همیشه دیگران را هم سعی میکرد با گفتگو قانع بکند. یکی از ویژگیهای ایشان تحمل و مدارای بالا و برخورداری از منطق بود و دیگر اینکه علی رغم نامهربانیهایی که میدید از نظام قهر نمیکرد؛ او یک آرمانها و چارچوبی داشت که در حفظ و رسیدن به آن آرمانها، ناملایمات و نامهربانی ها ایشان را خُرد نمیکرد و نمیشکست البته که صبوری و شکیبایی تلخ و سخت است اما برای حفظ نظام و آرمانهای نظام خیلی آدم وفادار و صبوری بود./دانشجو
منبع خبر "
خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.