اظهارات جنجالی منوچهر متکی: امارات لانه صهیونیست‌هاست/ برخی پهپادهایی که علیه ما استفاده‌ می شد را فقط امارات و عربستان در اختیار داشتند

خبرآنلاین یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:04
یک نماینده مجلس گفت: پهپادهایی که امارات و عربستان علیه ما استفاده شد، پهپادهای ساخت کشوری بود که فقط اینها خریده بودند. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، منوچهر متکی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی گفت: امارات بداند که ما حلقه پنهان صهیونیست‌ها را در امارات می‌شناسیم. کسانی که ظرفیت‌های سرمایه‌داری  را از ده ها سال پیش در این کشور فراهم کردند، یعنی امارات یکی از لانه های صهیونیست‌ها در منطقه است و خبیث‌ترین خبیثانه ترین برخورد را در این جنگ با ما داشته است.

وی افزود: پهپادهایی که امارات و عربستان علیه ما استفاده شد، پهپادهای ساخت کشوری بود که فقط اینها خریده بودند. 

متکی خطاب به این کشورها گفت: اگر جنگ دوباره از سر گرفته شود و شما امکانات را در اختیار آمریکا بگذارید، بدانید که تمام آن عناصر و افراد و سرمایه‌دارانی که توسط صهیونیست ها در آنجا لانه کردند و بعضی ها تبعیت اماراتی گرفتند و به صورت ناشناس و ناپیدا در آنجا حضور دارند، مورد هدف قرار خواهند گرفت.

او ادامه داد: من سعی کردم تبلور دهنده خشم ملت باشم از اینهایی که ۴۷ سال ما با آنها مدارا و دوستی کردیم ما اگر در جنگ هشت ساله که اینها بسیار خبیثانه با صدام همراهی کردند میلیاردها دلار صدها میلیارد دلار به صدام برای جنگ با ایران کمک کردند، اگر آن موقع ما از اینها هزار میلیارد دلار غرامت می گرفتیم، امروز جرئت نمی‌کردند که این پایگاه های گسترده را در اختیار آمریکا و اسرائیل قرار دهند.

۲۹۲۱۸
 

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.