بازیکنان خارجی استقلال به ایران نمی‌آیند

مشرق نیوز یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:03
بازیکنان خارجی استقلال تا زمان مشخص شدن تکلیف مطالبات و بازی‌های لیگ برتر به ایران نمی‌آیند.

به گزارش مشرق، بیژن طاهری سرپرست استقلال هفته گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرد که باشگاه به بازیکنان خارجی این تیم گفته‌اند که تا تاریخ ۱۳ اردیبهشت باید به تهران بیایند و برای آغاز تمرینات استقلال در تاریخ ۲۰ اردیبهشت آماده شوند.

با این حال طبق پیگیری ها ظاهرا بازیکنان خارجی استقلال فعلا تمایلی به حضور در ایران ندارند و منتظر تعیین تکلیف درباره مطالبات و همچنین ادامه بازی‌های لیگ برتر هستند.

البته اولویت استقلال حضور آن دسته از بازیکنان خارجی بود که ملی‌پوش نیستند.

منبع: ایسنا

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.