وزیر صمت: نباید قیمت خودرو جهشی و بدون دلیل بالا برود

صدا و سیما یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:02
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: خواسته وزارت صمت این است که نهاد‌های مؤثر در قیمت‌گذاری و فعالان بازار، ملاحظه مردم را داشته باشند و از افزایش جهشی و بدون دلیل قیمت خودرو خودداری کنند.

وزیر صمت: نباید قیمت خودرو جهشی و بدون دلیل بالا برود

به گزارش تحریریه صنعت خبرگزاری صداوسیما؛ سید محمد اتابک، وزیر صمت در حاشیه مراسم تجلیل از کارگران گروه صنعتی در جمع خبرنگاران، درباره شایعه کمبود ورق به بهانه حملات دشمن به کارخانه‌ها و به تبع آن افزایش قیمت خودرو افزود: در موضوع افزایش قیمت برخی محصولات خودروسازان، جلسات لازم با تولیدکنندگان و همچنین واردکنندگان برگزار شده و در چارچوب این هماهنگی‌ها، تعهدات مربوط به استمرار تامین ورق خودرو نیز ارائه و بر آن تأکید شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: تصمیم‌گیری‌ها باید به گونه‌ای باشد که تولید تحت تأثیر قرار نگیرد و روند عرضه کالا و خدمات به مردم مختل نشود.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص وضعیت واردات خودرو، گفت: واردات ادامه دارد و با ادامه تولید و مدیریت بازار، قیمت‌ها متعادل می‌شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.