۱۴ نفر در دو حادثه ترافیکی در محورهای فارس مصدوم شدند

عصر ایران یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 03:00
بلافاصله کارشناسان اورژانس با ۲ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل اعزام شدند و با انجام اقدامات درمانی پیش‌ بیمارستانی، هر هفت مصدوم را با همراهی مؤثر امدادگران جمعیت هلال احمر، برای ادامه درمان به بیمارستان حضرت ولی‌ عصر(عج) نورآباد منتقل کردند.

دو فقره حادثه رانندگی در روز گذشته ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵، در شهرستان‌ های نورآباد و ارسنجان، مجموعاً ۱۴ مصدوم بر جای گذاشت که همگی توسط کارشناسان اورژانس در محل درمان و برای ادامه درمان به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اورژانس فارس، در ساعت ساعت ۱۸:۳۹ روز جمعه ۱۱ اردیبهشت  برخورد یک دستگاه پژو پارس با یک دستگاه پراید در محور خومه زار به سمت گلگون از توابع شهرستان نورآباد، مصدومیت ۷ سرنشین را در پی داشت.

بلافاصله کارشناسان اورژانس با ۲ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل اعزام شدند و با انجام اقدامات درمانی پیش‌ بیمارستانی، هر هفت مصدوم را با همراهی مؤثر امدادگران جمعیت هلال احمر، برای ادامه درمان به بیمارستان حضرت ولی‌ عصر(عج) نورآباد منتقل کردند.

همچنین در ساعت ۲۲:۲۲ نیز، یک فقره تصادف مشابه بین پژو پارس و پراید در محدوده روستای علی‌ آباد دهک از توابع ارسنجان رخ داد.

در این سانحه هفت تن از سرنشینان دو خودرو مصدوم شدند که با حضور دو تیم عملیاتی اورژانس ۱۱۵، اقدامات درمانی به مصدومان در محل حادثه ارائه و در نهایت پنج نفر برای ادامه درمان به بیمارستان حضرت ولی‌ عصر(عج) ارسنجان اعزام شدند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.