حرکت زیبای بازنده‌های مسابقه درون‌گروهی تیم ملی

همشهری آنلاین یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:55
بازنده‌های نخستین بازی درون گروهی تیم ملی، پس از شکست دیروز، مبلغی را صرف امور خیریه کردند.

به گزارش همشهری آنلاین، تیم ملی ایران روز گذشته نخستین بازی درون گروهی خود را در ورزشگاه دستگردی (پاس قوامین) تهران برگزار کرد که در این دیدار، تیم سفید با تک گل محمد حسین کنعانی‌زادگان، یک بر صفر به پیروزی رسید.

پس از پایان بازی و طبق هماهنگی با سرمربی تیم ملی، بازیکنان تیم بازنده مبلغی قابل توجه جمع‌آوری کرده و آن را به امور خیریه اختصاص دادند.

از زمان آغاز سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم ملی، ملی‌پوشان حساب خیریه‌ای افتتاح کرده‌اند که مسئولیتش برعهده کاپیتان‌های این تیم است.

این تصمیم در راستای مسئولیت اجتماعی ملی‌پوشان و حمایت از اقدامات خیرخواهانه اتخاذ شد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.