مدافع ملی‌پوش؛ خروجی بعدی پرسپولیس پس از سروش رفیعی؟

همشهری آنلاین یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:55
شرایط میلاد محمدی هم دقیقا مثل سروش رفیعی بود و آینده او در پرسپولیس نامشخص است.

به گزارش همشهری آنلاین، میلاد محمدی مدافع چپ ملی پوش پرسپولیس، مثل سروش رفیعی در تمرینات پرسپولیس غایب بود. محمدی که بعد از اتمام اردوی تیم ملی در ترکیه راهی یونان شده بود، برای تمرینات پرسپولیس به ایران برنگشت ولی به محض شروع تمرینات تیم ملی، خودش را به تهران رساند و آفتابی شد. اقدامی که ناراحتی مدیران پرسپولیس را در بر داشت. گفته شد دلیل غیبت میلاد به اختلاف مالی بین او و باشگاه پرسپولیس برمی گشت ولی این موضوع از نظر پرسپولیسی ها دلیل قانع کننده ای نبود.

در خبرها آمد که سروش رفیعی به دلیل غیبت در تمرینات از پرسپولیس کنار گذاشته شده و با اتمام قراردادش، دیگر او جایی در پرسپولیس نخواهد داشت. محمدی هم دقیقا شرایط مشابه ای با سروش دارد و قراردادش به زودی تمام خواهد شد. او در لیست تمدیدی های پرسپولیس قرار داشت ولی مشخص نیست با شرایط پیش آمده، باشگاه پرسپولیس چه تصمیمی در خصوص او خواهد گرفت. آیا پرسپولیس رفتاری مشابه با سروش را با میلاد انجام می دهد و یا اینکه با محمدی برای فصل بعد هم تمدید می کند و با حل اختلافات مالی، این بازیکن ملی پوش در پرسپولیس ماندنی خواهد شد؟

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.