سودجویان عامل التهاب در بازار خودرو

مشرق نیوز یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:51
سخنگوی وزارت صمت سودجویان را عامل التهاب در بازار خودرو اعلام کرد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، عزت‌الله زارعی، سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در ارتباط با بازار خودرو بیان کرد: التهابی در بازار خودرو شکل گرفته که ناشی از دامن‌زدن غیر واقعی به مسائلی است که در پشت پرده آن نوعی سودجویی قرار دارد.

وی افزود: ما در خودرو هیچ مسئله‌ای نداریم. واردات و تولید انجام خواهد شد.۱۶۰ هزار تن ورق عرضه شده و ۷۰ هزارتن از این میزان عرضه شده توسط متقاضیان خریداری شده است.

سخنگوی وزارت صمت اظهار کرد: در حوزه واردات هم کماکان سیاست سال قبل تداوم دارد و هیچ ممنوعیتی وجود ندارد.

وی ادامه داد: در یک بازه زمانی کوتاه تعدادی از خودروهایی که در گمرکات کشور قرار دارند آن‌ها را هم توسط واردکنندگان ترخیص و تحویل خواهیم داد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.