هماهنگی وزارتخانه‌های نیرو و صمت برای تأمین برق پایدار صنایع در تابستان

صدا و سیما یکشنبه 13 اردیبهشت 1405 - 02:45
معاون برق و‌انرژی وزارت نیرو در نشستی مشترک با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بر ضرورت تأمین برق پایدار صنایع و کاهش محدودیت‌ها در دوره اوج مصرف تابستان تأکید کرد.

هماهنگی وزارت خانه‌های نیرو و صمت برای تأمین برق پایدار صنایع در تابستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مصطفی رجبی مشهدی معاون برق و‌انرژی وزارت نیرو، نشستی با حضور معاون برق و انرژی وزارت نیرو و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با هدف برنامه‌ریزی برای تأمین برق پایدار صنایع و عبور از دوره اوج مصرف تابستان برگزار شد.

در این نشست، دو طرف بر ضرورت هماهنگی مستمر میان وزارت نیرو و وزارت صمت برای مدیریت مطلوب مصرف و تحویل انرژی به صنایع با حفظ پایداری شبکه تأکید کردند. بر اساس توافق انجام‌شده، مقرر شد با هدف افزایش ظرفیت تولید صنایع، میزان انرژی در اختیار واحد‌های صنعتی از سوی وزارت نیرو به نسبت سال گذشته افزایش یابد.

رجبی مشهدی تصریح کرد: محدودیت‌های برق صنایع در تابستان امسال نسبت به سال گذشته کاهش خواهد یافت تا روند تولید با وقفه کمتری همراه باشد.
 معاون برق و انرژی وزارت نیرو با ابراز امیدواری تاکید کرد: با برنامه‌ریزی که در وزارت نیرو انجام شده تلاش میکنیم امسال تابستان محدودیت کمتری نسبت به سال گذشته در تحویل انرژی به واحد‌های صنعتی داشته باشیم.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید