برگزاری اولین حراج شمش طلا در سال ۱۴۰۵

عصر ایران پنج شنبه 10 اردیبهشت 1405 - 09:46
حراج شمش طلا سیزدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.و هر متقاضی می‌تواند حداکثر ۲۵ قطعه شمش طلا با عیار ۹۹۵ در هزار خریداری کند.

اولین حراج شمش طلا سال ۱۴۰۵ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران، سیزدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود. 

به گزارش ایسنا، حسب درخواست فعالان بازار طلا و به منظور پاسخگویی به نیاز آنان علاوه بر متقاضیان فعلی، سکوهای طلا نیز می‌توانند در حراج مذکور شرکت کنند. 

هر متقاضی می‌تواند در هر جلسه حراج حضوری شمش طلای استاندارد حداکثر ۲۵ قطعه شمش طلا با عیار ۹۹۵ در هزار خریداری کند.

کارمزد معاملات برای خریداران معادل ۲۰ میلیون ریال به ازای هر شمش طلا خواهد بود.

وجه‌الضمان جلسه حراج برابر با ۵۰ میلیارد ریال به ازای هر شمش طلا است که متقاضیان می‌توانند از امروز (۱۰ اردیبهشت) تا ساعت ۲۴ روز شنبه (۱۲ اردیبهشت) واریز کنند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.