اظهارات جدید نمایندگی ایران درباره اورانیوم غنی‌شده

اقتصادنیوز پنج شنبه 10 اردیبهشت 1405 - 06:05
اقتصادنیوز:نمایندگی ایران نزد سازمان ملل متحد اعلام کرد: تمام اورانیوم غنی‌شده ایران همواره تحت نظارت کامل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بوده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، نمایندگی ایران نزد سازمان ملل روز چهارشنبه به وقت محلی اعلام کرد: تمام اورانیوم غنی‌شده ایران همواره تحت نظارت کامل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بوده و هیچ گزارشی حتی درباره یک گرم از مواد هسته‌ای ایران مبنی بر انحراف از مسیر صلح‌آمیز وجود ندارد.

نمایندگی ایران افزود: ایالات متحده از کنفرانس بازنگری پیمان منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای (NPT) سوءاستفاده کرد و اورانیوم غنی‌شده ایران را به‌عنوان تهدیدی جلوه داد تا توجه‌ها را از اقدامات ناقض تعهدات خود و متحدانش در حوزه خلع سلاح هسته‌ای منحرف کند.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل تصریح کرد: شورای امنیت سازمان ملل، مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و شورای حکام نه تنها این حملات غیرقانونی را محکوم نکردند، بلکه با کمال تاسف، اقداماتی انجام دادند که نقش قربانی و متجاوز را عوض کرد.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.