استفاده از ظرفیت نیرو‌های عملیاتی برای مدیریت مصرف گاز

صدا و سیما چهارشنبه 09 اردیبهشت 1405 - 23:28
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: شرکت‌های گاز استانی موظف‌اند با استفاده از ظرفیت نیرو‌های عملیاتی و شرکت‌های کارور، برنامه‌های دقیق پایش و پیش‌بینی مصرف را تدوین و اجرا کنند.

استفاده از ظرفیت نیرو‌های عملیاتی برای مدیریت مصرف گاز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سعید توکلی با اشاره به تأکید‌های رئیس‌جمهوری در تبیین سیاست‌های کلان در مدیریت بهینه مصرف گفت: رویکرد محله‌محوری در مدیریت و بهینه‌سازی مصرف گاز باید از سوی شرکت‌های گاز استانی اجرایی شود.

وی افزود: در این مسیر، بهره‌گیری از ظرفیت نیرو‌های عملیاتی مانند کنتورخوان‌ها، گازبان‌ها و امدادگران برای شناسایی و مدیریت بهینه مصرف در سطح محله‌ها همچون اماکن عمومی و مساجد ضروری است.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با تأکید بر ضرورت استفاده از توان تخصصی شرکت‌های کارور برای کاهش و بهینه‌سازی مصرف گاز، افزود: همه شرکت‌های گاز استانی مکلف‌اند ضمن برگزاری نشست‌های هماهنگی با شرکت‌های کارور زیرمجموعه خود، برنامه‌های عملیاتی را تدوین و اجرا کنند.

توکلی با اشاره به اینکه قبض‌های مشترکان باید مطابق با فرمت‌های استاندارد یکسان‌سازی و با پیش‌بینی مصرف برای ماه‌های آتی صادر شود، گفت: در این صورت ضمن اطلاع‌رسانی و ایجاد شفافیت، امکان تطابق مشترکان با اصول مدیریت مصرف و مصرف بهینه فراهم می‌شود.

وی بر لزوم برگزاری نشست‌های ویدئوکنفرانسی میان شرکت‌های گاز استانی و زیرمجموعه‌های آنها با هدف هماهنگی بیشتر تأکید و اظهار کرد: پیشنهاد‌های خلاقانه و اجرایی شرکت‌های استانی بررسی و در صورت اثبات قابلیت اجرایی و امکان تعمیم به سایر استان‌ها، در سطح کشور پیاده‌سازی می‌شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.