برگزاری اولین نشست شورای مدیران ستادی و شعب بیمه معلم در سال ۱۴۰۵

مشرق نیوز چهارشنبه 09 اردیبهشت 1405 - 15:33

نخستین جلسه شورای مدیران ستادی و شعب بیمه معلم در سال ۱۴۰۵ با حضور اعضای هیئت‌مدیره، معاونین و مدیران ستادی و شعب برگزار شد. در این جلسه، عملکرد سال گذشته مرور و مهم‌ترین برنامه‌ها و اولویت‌های عملیاتی شرکت در سال جدید مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بیمه معلم، در ابتدای نشست، مدیران حاضر گزارشی تحلیلی از وضعیت عملکرد، روندهای بازار و حوزه‌های تخصصی خود ارائه کردند. این گزارش‌ها تصویری جامع از وضعیت موجود، چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌رو در سال ۱۴۰۵ ارائه داد و زمینه را برای هم‌راستاسازی برنامه‌ها و تصمیم‌گیری دقیق‌تر فراهم کرد.

برگزاری اولین نشست شورای مدیران ستادی و شعب بیمه معلم در سال ۱۴۰۵

در بخش دیگری از جلسه، گزارشی از روند فعالیت‌های شرکت در دوره جنگ تحمیلی ارائه شد. بر اساس این گزارش، از ۹ اسفند تا امروز بیش از ۲.۸ همت حق‌بیمه در شرکت تولید شده است. رقمی که نشان‌دهنده حرکت روبه‌رشد، افزایش تمرکز شبکه فروش و تقویت عملکرد عملیاتی شرکت در این دوره است. این دستاورد به‌عنوان یکی از محورهای مهم جلسه مورد تأکید قرار گرفت و تداوم این روند در ماه‌های پیش‌رو از اولویت‌های اصلی شرکت عنوان شد.

در ادامه نشست، موضوعاتی نظیر ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی، توسعه فرآیندهای دیجیتال، بهبود شاخص‌های عملکردی و تقویت تعامل میان ستاد و شعب نیز مورد بررسی قرار گرفت. همچنین بر ضرورت هماهنگی مؤثر میان واحدهای مختلف برای اجرای برنامه‌های مصوب و ارتقای تجربه بیمه‌گزاران تأکید شد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.