تصمیم شگفت‌انگیز یک باشگاه آلمانی

افکار نیوز چهارشنبه 09 اردیبهشت 1405 - 14:55
در یکی از تصمیمات غیرمعمول فوتبال آلمان، این باشگاه در واکنش به نتایج ضعیف خود به ‌جای اخراج سرمربی، دستیاران او را کنار گذاشت!

این اتفاق در شرایطی رخ داده که تیم بیشوفس‌وردا‌ئر در لیگ اوبرلیگای جنوب (سطح پنجم فوتبال آلمان) برای بقا می‌جنگد. این باشگاه در بیانیه‌ای اعلام کرد:«در واکنش به روند منفی و ادامه‌دار نتایج تیم، هیات‌مدیره با هماهنگی مدیریت ورزشی تصمیم به ایجاد تغییراتی در کادرفنی گرفت.»

بر این اساس، رنه واگنر و الکساندر شیدون پس از شکست ۳-۱ خانگی مقابل تیم تازه ‌صعود کرده گلاوخاو از سمت مربیگری کنار گذاشته شدند. این دو تنها از تابستان گذشته به کادر فنی اضافه شده بودند.

در ادامه فصل، اریک اشمیت (سرمربی سابق که اکنون در هیات مدیره حضور دارد) در کنار فرانک ریتشل مسئولیت فنی تیم را بر عهده خواهد گرفت

باشگاه در ادامه تأکید کرده: «اکنون بیش از هر زمان دیگری باید روی مسائل اصلی تمرکز کنیم. تیم پیش از تمرین سه‌ شنبه از این تصمیم مطلع شد و از سوی مدیریت ورزشی و هیات رئیسه، حمایت کامل برای عبور از این شرایط سخت دریافت کرده است.»

با چهار بازی باقی‌مانده تا پایان فصل، این تیم هنوز فرصت دارد از سقوط فرار کند؛ هرچند شرایط فعلی، یکی از سخت‌ترین مقاطع سال‌های اخیر برای این باشگاه محسوب می‌شود.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.