حامد حدادی: کار کردن در اسنپ شوخی بود

برترین‌ها چهارشنبه 09 اردیبهشت 1405 - 14:22
ملی‌پوش سابق بسکتبال ایران در حاشیه تشییع پیکر مرحوم عنایت‌الله آتشی پیشکسوت ورزش ایران گفت: اینکه گفتم شرایط خاصی است، اگر ورزش نباشد در اسنپ کار کنیم شوخی بود.

ایسنا: حامد حدادی، ملی‌پوش سابق بسکتبال ایران در حاشیه تشییع پیکر مرحوم عنایت‌الله آتشی پیشکسوت ورزش ایران گفت: باشگاه استقلال قرار بود قبل از عید پرداختی داشته باشد اما به دلیل شرایط کشور به تعهد خود عمل نکرد.

0

به مهراد و مهران آتشی و خانواده بسکتبال تسلیت می‌گویم.

آتشی استاد من و همه بسکتبال بود و کارهای بزرگی برای این رشته کرد.

اینکه گفتم شرایط خاصی است، اگر ورزش نباشد در  اسنپ کار کنیم شوخی بود.

باشگاه قبل از جنگ پرداختی داشت و  قرار بود قبل از عید هم بخشی دیگر انجام شود که به خاطر شرایط مملکت پرداختی نداشتند.

مربی و کاپیتان درخواستی داشتند که من به تاجرنیا گفتم.

اولین سال است که استقلال در بسکتبال تیم داشته است. در رشته‌های دیگر هم تیم دارند که جای خوشحالی است و اگر پرداختی هم داشته باشند که خوب می‌شود!

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید