فرشاد نوروز پور سخنگوی سازمان تامین اجتماعی در گفتگو با تلویزیون همشهری از پرداخت دو هزار میلیارد تومان بابت بیمه بیکاری در اسفند ماه سال گذشته خبر داد.
فرشاد نوروز پور سخنگوی سازمان تامین اجتماعی در گفتگو با تلویزیون همشهری از پرداخت دو هزار میلیارد تومان بابت بیمه بیکاری در اسفند ماه سال گذشته خبر داد.