طاهری: بازیکنان خارجی استقلال باید ۱۳ اردیبهشت در تهران باشند

صدا و سیما چهارشنبه 09 اردیبهشت 1405 - 12:52
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: به بازیکنان خارجی اعلام کرده‌ام باید ۱۳ اردیبهشت به تهران بازگردند.

طاهری: بازیکنان خارجی استقلال باید ۱۳ اردیبهشت در تهران باشند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بیژن طاهری سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت استقلال افزود: از ۲۰ اردیبهشت تمرینات خودمان را آغاز خواهیم کرد تا اگر بازی‌ها شروع شد آماده باشیم.
سرپرست استقلال درباره نوتیس (اخطار) بازیکنان خارجی گفت: من با آنها در ارتباط هستم، به بازیکنان خارجی اعلام کرده‌ام باید ۱۳ اردیبهشت به تهران بازگردند. ویزا و بلیت بازیکنان خارجی را هم تهیه خواهیم کرد تا مشکلی بابت حضورشان نباشد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.