رایزنی وزیران خارجه قطر و مصر درباره آتش‌بس میان ایران و آمریکا

اقتصادنیوز دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 23:37
اقتصادنیوز: زیران خارجه قطر و مصر درباره آتش بس میان ایران و آمریکا و تلاش‌های صورت گرفته برای کاهش تنش در راستای تقویت امنیت و ثبات در منطقه تبادل نظر کردند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «محمد بن عبدالرحمان آل ثانی»، وزیر خارجه قطر و «بدر عبدالعاطی»، وزیر خارجه مصر روز دوشنبه تلفنی گفت‌وگو کردند.

بر اساس بیانیه وزارت خارجه قطر، دو طرف بررسی همکاری فیمابین و راه‌های حمایت و تقویت آن پرداختند.

طرفین درباره تحولات اوضاع در منطقه به ویژه درباره آتش بس میان ایران و آمریکا و تلاش‌های صورت گرفته برای کاهش تنش در راستای تقویت امنیت و ثبات در منطقه تبادل نظر کردند.

وزیر خارجه قطر بر لزوم تعامل همه طرف‌ها با میانجی‌گری کنونی برای حل ریشه‌ای بحران از طریق روش های مسالمت آمیز و گفتگو و دستیابی به توافق پایدار در راستای جلوگیری از تنش مجدد تاکید کرد.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.