علیرغم گذشت یک هفته از اردیبهشت، هنوز افزایش مستمری بازنشستگان و مستمریبگیران تامین اجتماعی، تصویب و ابلاغ نشده است.
هنوز افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی، تصویب و ابلاغ نشده است.
به گزارش ایلنا، علیرغم گذشت یک هفته از اردیبهشت، هنوز افزایش مستمری بازنشستگان و مستمریبگیران تامین اجتماعی، تصویب و ابلاغ نشده است.
بنابر اعلام تامین اجتماعی، «با توجه به عدم ابلاغ بخشنامه مزد سال ۱۴۰۵ و متعاقب آن عدم امکان تصویب جزئیات افزایش مستمریهای سال جدید در ارکان سازمان تأمین اجتماعی تا زمان انجام محاسبات مربوط به مستمری فروردینماه، این واریزی به صورت علیالحساب و بر اساس آخرین حکم سال گذشته بازنشستگان و مستمریبگیران انجام شد.
متعاقب ابلاغ رسمی بخشنامه مذکور در هفته اخیر، فرآیند انجام مراحل قانونی از جمله محاسبه و تهیه لیستهای مربوطه توسط واحدهای اجرایی و بررسی و صحتسنجی اطلاعات و همچنین تأمین منابع، زمانبندی پرداخت مابهالتفاوت افزایش سالانه و مبالغ متناسبسازی مشمولین از طریق سازمان اطلاعرسانی خواهد شد.»
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.