خشم مارکو روبیو از کنترل تنگه هرمز را ببینید

تابناک دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 22:26
مارکو روبیو مشاور امنیت ملی و وزیرامورخارجه آمریکا در مصاحبه با فاکس نیوز درباره تداوم کنترل تنگه هرمز توسط ایران گفت: «آن‌ها نمی‌توانند چنین سیستمی را عادی‌سازی کنند و ما نیز نمی‌توانیم تلاش آن‌ها برای عادی‌سازی چنین وضعیتی را بپذیریم که در آن ایران تصمیم بگیرد چه کسی از یک آبراه بین‌المللی استفاده کند و چه میزان باید برای استفاده از آن به ایران پرداخت شود.» اظهارات روبیو را با ترجمه اختصاصی تابناک می‌بینید و می‌شنوید.
مارکو روبیو مشاور امنیت ملی و وزیرامورخارجه آمریکا در مصاحبه با فاکس نیوز درباره تداوم کنترل تنگه هرمز توسط ایران گفت: «آن‌ها نمی‌توانند چنین سیستمی را عادی‌سازی کنند و ما نیز نمی‌توانیم تلاش آن‌ها برای عادی‌سازی چنین وضعیتی را بپذیریم که در آن ایران تصمیم بگیرد چه کسی از یک آبراه بین‌المللی استفاده کند و چه میزان باید برای استفاده از آن به ایران پرداخت شود.» اظهارات روبیو را با ترجمه اختصاصی تابناک می‌بینید و می‌شنوید.
تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.