ایران دیگه نیروی دریایی نداره؟ + ویدئو | واکنش ایران به ادعای آمریکا درباره نابودی نیروی دریایی

همشهری آنلاین دوشنبه 07 اردیبهشت 1405 - 12:49
امیر دریادار بمانی، جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش به ادعای امریکا درباره این که نیروی دریایی ایران را نابود کرده واکنش نشان داد.

به گزارش همشهری آنلاین، جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: اگر نیروی دریایی نداریم پس چرا جرات نزدیک شدن به مرزهای ما را ندارد؟ ناوهای غول پیکرش که این همه تبلیغات هالیوودی می‌کنند، جرات کرده به آب ها و مرزهای خشکی ما نزدیک شوند؟ تنگه هرمز که هیچ، مایل‌ها دورتر از تنگه هرمز و سواحل مکران ایستاده و جرات پیشروی و جلو آمدن ندارد.

دستور آقاست...اصلا تنگه هرمز را به حالت قبل برنمی‌گردانیم | ویدئو

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.