پزشکیان: مردم به جای 10 چراغ، 2 چراغ روشن کنند؛ چه اشکالی دارد؟

تابناک شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 19:56
مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور گفت: «ما از مردم درخواست ساده داریم، مصرف برق و انرژی را پایین بیاورند. دشمنان زیرساخت‌های ما را می‌زنند و ما در محاصره قرار می‌دهند تا مردم ناراضی شوند و رضایت فعلی به نارضایتی تبدیل شود، نباید مردم اجازه بدهند زمینه نارضایتی بوجود بیاید. ما نیاز به کنترل مصرف داریم، در خانه به جای 10 چراغ، 2 چراغ روشن شود؛ چه اشکالی دارد؟» اظهارات پزشکیان را می‌بینید و می‌شنوید.
مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور گفت: «ما از مردم درخواست ساده داریم، مصرف برق و انرژی را پایین بیاورند. دشمنان زیرساخت‌های ما را می‌زنند و ما در محاصره قرار می‌دهند تا مردم ناراضی شوند و رضایت فعلی به نارضایتی تبدیل شود، نباید مردم اجازه بدهند زمینه نارضایتی بوجود بیاید. ما نیاز به کنترل مصرف داریم، در خانه به جای 10 چراغ، 2 چراغ روشن شود؛ چه اشکالی دارد؟» اظهارات پزشکیان را می‌بینید و می‌شنوید.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.