قهرمان پاراوزنهبرداری جهان و پارالمپیک، آخرین مدال طلایش را به جانباز حسین محمدی تقدیم کرد.
به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، روحالله رستمی، قهرمان پاراوزنهبرداری جهان و پارالمپیک، به همراه محمد انصاری و محسن ربیعخواه امروز از حسین محمدی، جانباز جنگ تحمیلی سوم که از ناحیه هر ۲ دست و هر ۲ پا و در کنار لانچر به درجه جانبازی رسیده است، عیادت کردند.
رستمی در جریان این عیادت، آخرین مدال طلایش را که در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی در عربستان کسب کرده بود، به این جانباز گرانقدر تقدیم کرد.
رستمی خطاب به حسین محمدی گفت: آخرین مسابقهام در بازیهای کشورهای اسلامی در عربستان بود که با همه مصدومیتهایی که داشتم، مقام اول را کسب کردم و مدال طلا گرفتم. نیت کردم که این مدال را خدمت یک قهرمان ملی ببرم. این را به شما تقدیم میکنم که به معنای واقعی قهرمان این مردم و کشور هستید و برای ما اسطورهاید.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.