توئیت مهم شهباز شریف درباره دیدار خود با عراقچی+عکس

اقتصادنیوز شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 19:00
اقتصادنیوز: نخست وزیر پاکستان در توئیتی نوشت: درباره اوضاع منطقه با عراقچی گفتگو کردم، تبادل نظر بسیار گرم و صمیمانه‌ ای درباره اوضاع فعلی منطقه داشتیم.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، «شهباز شریف» نخست‌ وزیر پاکستان امروز شنبه در رسانه اجتماعی ایکس اعلام کرد: از ملاقات با سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران و هیئت همراه ایشان در اسلام آباد بسیار خرسندم.

نخست‌ وزیر پاکستان در این خصوص اضافه کرد: تبادل نظر بسیار گرم و صمیمانه‌ ای درباره اوضاع فعلی منطقه داشتیم. ما همچنین در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک، از جمله تقویت بیشتر روابط دوجانبه پاکستان و ایران، گفتگو کردیم.

 

شهباز شریف: درباره اوضاع منطقه با عراقچی گفتگو کردم

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.