آخرین وضعیت آزادراه تهران-پردیس پس از ریزش کوه 

همشهری آنلاین شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 14:18
آزادراه تهران-پردیس که به علت ریزش کوه در محدوده تونل یک بسته شده بود، دقایقی پیش به صورت موقت بازگشایی شد.

به گزارش همشهری آنلاین، آزادراه تهران-پردیس که به علت ریزش کوه در محدوده تونل یک، در مدخل ورودی تهران بسته شده بود، با تصمیم جدیدی از سوی متولیان به منظور تخلیه بار ترافیکی جاده قدیم بومهن- جاجرود از دقایقی پیش به صورت موقت بازگشایی شد.

از رانندگان خواسته شده تا پایان عملیات ایمن سازی به خاطر کند شدن تردد در محل حادثه و جلوگیری از ایجاد ترافیک از جاده قدیم بومهن_جاجرود استفاده کنند.

شاه کرمی، مدیرعامل شرکت آزادراه تهران-پردیس گفت: رانش زمین در ترانشه تونل شماره یک آزادراه تهران- پردیس به سمت تهران روی داده که خوشبختانه تا این لحظه هیچ خودروی زیر آوار نبوده است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.