ببینید | اسنایدر: ایالات متحده در حال یک «خودکشی ابرقدرتی» است

خبرآنلاین جمعه 04 اردیبهشت 1405 - 14:09
تیموتی اسنایدر تاریخ‌نگار و تحلیلگر گفت: وقتی می‌گویم «خودکشی ابرقدرتی»، دارم بر انتخاب‌هایی تأکید می‌کنم که در حال انجام هستند و ایالات متحده را بسیار ضعیف‌تر از آنچه باید باشد می‌کنند. این انتخاب‌ها شامل این است که به‌جای عمل کردن به‌عنوان یک دولت، مانند گروهی از الیگارش‌ها حکومت می‌شود. نبود یک ایدئولوژی منسجم درباره آینده ایالات متحده است. این موارد شامل از دست دادن عمدی تغییرات تکنولوژیکی بسیار مهم، به‌ویژه در حوزه انرژی، نیز می‌شود. علاوه بر این، یک سیاست مالی کاملاً ناپایدار وجود دارد که در آن بیش از آنچه وارد می‌شود هزینه می‌شود./دانشجو

261 33

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.