رایزنی تلفنی عراقچی با وزیر خارجه پاکستان و عاصم منیر درباره آتش بس

اقتصادنیوز جمعه 04 اردیبهشت 1405 - 12:43
اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه کشورمان با محمد اسحق‌دار و فیلد مارشال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان تماس های جداگانه برقرار کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در تماس‌های جداگانه با محمد اسحاق‌دار معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان و فیلد مارشال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان در خصوص تحولات منطقه‌ای و موضوعات مرتبط با آتش‌بس گفت‌وگو و رایزنی کرد.

شایان ذکر است، دومین دور مذاکرات ایران و آمریکا در اسلام‌آباد به خاطر نقض آتش بس و محاصره دریایی ایران و درخواست‌های زیاده‌خواهانه آمریکا انجام نشد و دونالد ترامپ بعد از آنکه با موضع محکم ایران در رابطه با ضرورت اجرای دقیق اتش بس و احترام به خواست کشورمان آتش بس میان با ایران را تمدید کرد.

در عین حال زمان مشخصی برای تمدید آتش بس تعیین نشده و همزمان تعاملات و رایزنی‌ها میان ایران و آمریکا با میانجی‌گری پاکستان ادامه دارد. 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.