تعویض بیش از ۷۰۰۰ کنتور فرسوده با هدف کاهش هدررفت آب در خراسان جنوبی

صدا و سیما پنج شنبه 03 اردیبهشت 1405 - 16:26
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان جنوبی گفت: در سال ۱۴۰۴ در حوزه شهری ۵۱۹۵ کنتور خراب و در حوزه روستایی نیز ۲۳۳۴کنتور و در مجموع ۷۵۲۹ کنتور تعویض شده است.

تعویض بیش از ۷۰۰۰ کنتور فرسوده با هدف کاهش هدررفت آب در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حسین توکلی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان جنوبی از تعویض کنتور‌های خراب در این استان خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۴ در حوزه شهری ۵۱۹۵ کنتور خراب و در حوزه روستایی نیز ۲۳۳۴کنتور و در مجموع ۷۵۲۹ کنتور تعویض شده است. 

حسین توکلی تصریح کرد: تعویض کنتور‌های فرسوده از جمله برنامه‌های اولویت‌دار شرکت آب و فاضلاب استان خراسان جنوبی به شمار می‌رود، چرا که کنتور‌های قدیمی به دلیل استهلاک، رسوب‌گرفتگی و کاهش دقت، قادر به ثبت صحیح میزان مصرف نیست و این موضوع می‌تواند هم به نارضایتی مشترکان و هم به افزایش هدر رفت آب منجر شود.

توکلی همچنین خاطرنشان کرد: این اقدام به شناسایی سریع‌تر نشتی‌ها و مصرف‌های غیرمتعارف کمک کرده و در نهایت منجر به کاهش تلفات آب و صیانت از منابع آبی می‌شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.