به گزارش رکنا، سرهنگ خورشاد، رئیس پلیس آگاهی مازندران، از عملیات موفقیتآمیز پلیس در بازداشت یک باند سرقت خشن خبر داد. بر اساس گزارشهای رسمی، این افراد با استفاده از یک خودروی پژو ۲۰۶ در سطح شهرستان تردد کرده و با شناسایی بانوان در خیابانهای خلوت و کوچههای بنبست، با تهدید چاقو اقدام به سرقت میکردند.
پس از دریافت گزارش مالباختگان، پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی قضایی، در یک عملیات ضربتی موفق به بازداشت متهمان شد. نکته قابل توجه در این پرونده، سرعت عمل بالای نیروهای انتظامی است؛ بهطوری که کمتر از ۴۸ ساعت از زمان تماس مالباخته با پلیس تا دستگیری سارقان سپری شده است.
رئیس پلیس آگاهی با تأکید بر برخورد قاطع با مجرمان، اعلام کرد که پلیس با حساسیت تمام بر سرقتهای خشن نظارت دارد. وی افزود که با حمایت دستگاه قضایی، مقابله با این نوع جرایم در سال جاری با جدیت و شدت بیشتری ادامه خواهد یافت.