بن بست حیثیتی بین ایران و آمریکا

نامه نیوز سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 16:42
چه کسی اول سوار هواپیما می شود؛ قالیباف یا ونس؟/ یک بازی بین آمریکا و ایران در جریان است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مشرق : اکنون یک بازی بین آمریکا و ایران بر سر اینکه چه کسی سوار هواپیما شود و اول به اینجا پرواز کند، در جریان است

خبرنگار الجزیره از اسلام‌آباد عنوان کرد: به نظر می‌رسد آمریکا و ایران بر سر اینکه چه کسی اول به اسلام‌آباد پرواز کند، در بن‌بست قرار دارند. 

پاکستان آماده میزبانی از مذاکرات است. برنامه‌ریزی شده که این مذاکرات روز چهارشنبه در بالاترین سطح برگزار شود. اما کاخ سفید درباره زمان خروج جی‌دی ونس از واشنگتن بسیار محتاطانه صحبت کرده است.

به نظر می‌رسد آنچه در جریان است، تلاش آمریکا برای محافظت از خود در برابر شرمساری است.

اگر آمریکا تیم خود را بفرستد و در نهایت در اسلام‌آباد بنشیند اما ایران حاضر نشود، این یک شرمساری بزرگ خواهد بود. در نتیجه، به نظر می‌رسد اکنون یک بازی بین آمریکا و ایران بر سر اینکه چه کسی سوار هواپیما شود و اول به اینجا پرواز کند، در جریان است.

مقامات پاکستانی می‌گویند هیچ تیمی از هیئت‌های سطح بالا در محل حاضر نیست، اما کارکنان پشتیبانی طی چند روز گذشته وارد شده‌اند. به نظر می‌رسد نقطه اختلاف، پیش‌شرط ایرانیان برای پایان دادن به محاصره بنادر ایران توسط آمریکا باشد

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.