تولید محتواهای جمهوری اسلامی وایرال شده! + ویدئو | اعتراف مجریان شبکه منوتو به شکست تبلیغاتی آمریکا در برابر ایران

همشهری آنلاین سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 10:02
مزدوران ربع پهلوی در شبکه معاند منوتو به شکست تبلیغاتی آمریکا در برابر ایران اعتراف کردند.

به گزارش همشهری آنلاین، یکی از مجریان این شبکه گفت: ما گفتیم که جمهوری اسلامی تبلیغات خیلی زیادی در سوشال مدیا، توییتر و تیک تاک و ... برای مخاطب غیر ایرانی می کند و محتوا تولید می‌کند. یک چنل یوتیوب بود که بسته شد، ویدیو با طرح لگو درست می کرد و در آن بیشتر، ترامپ را مسخره می‌کردند و پیروزی جمهوری اسلامی را می گفتند. یک کارهایی می کنند که الان به چشم مجله اکونومیست آمده است. چون این کارها خیلی وایرال و دیده می شود. روزهای قبلی هم من گفتم که جمهوری اسلامی در تبلیغاتش قوی بوده است. این تبلیغات مورد بازدید تعداد زیادی قرار گرفته است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.