پلنگ در معرض انقراض، تلف شد/ ماجرا چه بود؟

اقتصادنیوز سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 01:51
اقتصادنیوز: یک قلاده پلنگ که از گونه‌های در معرض انقراض است، در محدوده ریلی فیروزکوه تهران با قطار برخورد کرده و تلف شده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، مقام‌های محلی در شهرستان فیروزکوه از تلف شدن یک قلاده پلنگ خبر داده‌اند.

این حیوان در محدوده ریلی این شهرستان با قطار برخورد کرده و جان خود را از دست داده است.

پلنگ از گونه‌های ارزشمند و در معرض انقراض در ایران محسوب می‌شود.

کارشناسان محیط زیست بارها نسبت به خطر عبور قطارها و جاده‌ها در مسیر زیست‌گاه‌های این حیوانات هشدار داده‌اند.

جزئیات بیشتری درباره زمان دقیق حادثه یا اقدامات بعدی مسئولان محلی منتشر نشده است.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.