صرفه جویی انرژی، ابزار دفاعی در برابر دشمن

صدا و سیما دوشنبه 31 فروردین 1405 - 21:52
مدیر امور مصرف شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: هرگونه صرفه‌جویی در مصرف برق، گاز و گازوئیل توسط مردم، دستگاه‌ها، ارگان‌های دولتی و صنایع، در واقع کاهش نیاز به نیروگاه‌ها و دیگر بخش‌ها را رقم می‌زند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، کارشناسان بر این باورند که هرجا مردم احساس کنند مشارکت آنان در نتیجه‌گیری‌های کلان کشور نقش مهمی دارد، بهتر و با انگیزه‌تر عمل می‌کنند. بنابراین، با فراهم کردن مقدمات و زیرساخت‌های لازم برای صرفه‌جویی، می‌توان پویشی مانند «جان فدا» در حوزه صرفه‌جویی انرژی راه‌اندازی کرد.

گزارش از لیلا علی‌بیگی خبرنگار خبرگزاری صداوسیما

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.