اقتصادنیوز: شبکه خبری سیانان روز دوشنبه مدعی شد که دور دوم گفتوگوهای صلح بین تهران و واشنگتن روز چهارشنبه در پایتخت پاکستان برگزار خواهد شد.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از شفقنا، منابع مطلع به سیانان گفتند که انتظار میرود جیدی ونس، معاون رئیسجمهور، روز سهشنبه واشنگتن را ترک کند و برای شرکت در دور جدید مذاکرات با ایران به پاکستان سفر کند.
آنها گفتند که دور دوم مذاکرات بین هیئتهای آمریکایی و ایرانی در حال حاضر برای روز چهارشنبه در اسلام آباد برنامهریزی شده است، اما خاطرنشان کردند که به دلیل ادامه لفاظیهای عمومی تُند بین آمریکاییها و ایرانیها، اوضاع همچنان ناپایدار و متغیر است.
کاخ سفید به این شبکه تلویزیونی گفت که هنوز هیچ زمان رسمیای اعلام نشده است.
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، صبح دوشنبه در مصاحبه تلفنی با نیویورک پست گفت که هیئت آمریکایی «الان عازم پاکستان است» و «امشب به آنجا خواهد رسید».
با این حال مقامهای ایرانی هنوز حضور در دور دوم مذاکرات را به دلیل بدعهدی آمریکا تایید نکردهاند.
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.