قدردانی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت از وزارت راه و شهرسازی در ایام جنگ

صدا و سیما دوشنبه 31 فروردین 1405 - 18:11
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: روایت عملکرد و بازسازی‌ها باید به گونه‌ای بیان شود که امید و اعتماد در جامعه شکل گیرد و تقویت شود.

قدردانی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت از وزارت راه و شهرسازی در ایام جنگ
به گزارش گروه حمل و نقل و گردشگری خبرگزاری صدا و سیما ، الیاس حضرتی در دیدار با محمودرضا کریمی، رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی و جمعی از مدیران روابط عمومی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه، با تأکید بر نقش روابط عمومی‌ها در روایت سازندگی کشور اظهار کرد: روایت سازندگی از اولویت‌های اصلی است که باید محکم بیان شود تا امید و اعتماد در جامعه شکل بگیرد؛ زیرا با از بین رفتن این دو پایه، جامعه دچار فروپاشی اجتماعی می‌شود.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت تصریح کرد: روایت از سازندگی و اینکه، آسیب‌ها و تخریب‌های ناشی از جنگ را بهتر از گذشته می‌سازیم، باید امید و اعتماد در جامعه ایجاد کند. باید در کنار هر پروژه، خوشحالی، امید و اعتماد مردم را به تصویر بکشیم.

حضرتی ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی را می‌توان یک بانوی آهنین توصیف کرد که توانایی مضاعفی در قدرت تصمیم‌گیری و پیگیری حق و حقوق وزارتخانه دارد و این موضوع، وظیفه‌ای مضاعف در قبال وزارتخانه و عملکرد آن بر عهده شما می‌گذارد.

 وی بیان کرد: به تصویر کشیدن و روایت عملکرد وزارت راه و شهرسازی با مدیریت یک بانوی جسور، شجاع، متخصص و کاربلد، وظیفه روابط عمومی‌هاست که باید انجام دهند و برای ثبت اقدامات و عملکرد وزارتخانه در تاریخ و شخصیت وزیر، برنامه داشته باشید.

 در ابتدای این دیدار، محمودرضا کریمی رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی و برخی از مدیران روابط عمومی سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه، به ارائه مختصری از عملکرد خود پرداختند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.