ارتشبد آمریکایی: با این اقدام ایران اوضاع هرگز به قبل برنمی‌گردد

تابناک دوشنبه 31 فروردین 1405 - 15:17
ارتشبد وسلی کلارک، فرمانده سابق ناتو گفت: «اوضاع هرگز به حالت قبل برنمی‌گردد؛ چون ایران از سلاح بستن تنگه استفاده کرده است. این سلاح مانند تبری است که بالای سر تجارت بین‌المللی و دیپلماسی منطقه نگه‌داشته شده است. آن‌ها دیدند که این ابزار چقدر قدرتمند است. ایران در اینجا یک نمایش واقعی از قدرت استراتژیک خود به راه انداخت و چالش‌های احتمالی فراوانی پیش‌روی ماست.» روایت این ژنرال آمریکایی را با ترجمه اختصاصی تابناک می‌بینید و می‌شنوید.
ارتشبد وسلی کلارک، فرمانده سابق ناتو گفت: «اوضاع هرگز به حالت قبل برنمی‌گردد؛ چون ایران از سلاح بستن تنگه استفاده کرده است. این سلاح مانند تبری است که بالای سر تجارت بین‌المللی و دیپلماسی منطقه نگه‌داشته شده است. آن‌ها دیدند که این ابزار چقدر قدرتمند است. ایران در اینجا یک نمایش واقعی از قدرت استراتژیک خود به راه انداخت و چالش‌های احتمالی فراوانی پیش‌روی ماست.» روایت این ژنرال آمریکایی را با ترجمه اختصاصی تابناک می‌بینید و می‌شنوید.
تعداد بازدید : 6369
کد ویدیو

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.