ایران قدرتمندتر می شود اگر ... + ویدئو | اظهارات نویسنده مشهور خارجی درباره وضعیت جنگ

همشهری آنلاین دوشنبه 31 فروردین 1405 - 10:19
رابرت پیپ گفت: این جنگ، فاجعه‌ای بدتر از ویتنام و عراق است. ایران به قطب چهارم قدرت جهان تبدیل شده است.

به گزارش همشهری آنلاین، رابرت پیپ، نویسنده و متخصص استراتژی نظامی و تروریسم گفت: این جنگ یک اشتباه استراتژیک فاحش و قابل پیش‌بینی بود. من ۳۰ سال روی این مسائل مطالعه کرده‌ام.

این جنگ، فاجعه‌ای بدتر از ویتنام و عراق است.

تولید ناخالص داخلی عربستان و امارات را ۲۰ تا ۳۰ درصد کاهش داده‌اند. تصور کنید، ایران حتی ژاپن و اروپایی‌ها را از مداخله نظامی در این وضعیت بازداشته است. هرچه این وضعیت بیشتر طول بکشد، ایران قدرتمندتر می شود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.