قدردانی سخنگوی دولت از سیمبانان تهران در روز جهانی سیمبان

خبرگزاری مهر یکشنبه 30 فروردین 1405 - 12:30
فاطمه مهاجرانی با حضور در شرکت توزیع برق تهران بزرگ، از تلاش سیمبانان به‌ویژه نیروهای عملیاتی دوران جنگ تحمیلی قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شرکت توزیع برق تهران بزرگ، هم‌زمان با روز جهانی سیمبان، فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت با حضور در این شرکت، در جمع کارکنان عملیاتی حاضر شد و از تلاش‌ها و فداکاری‌های آنان قدردانی کرد.

در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران و کارکنان برگزار شد، سخنگوی دولت ضمن اشاره به نقش حیاتی سیمبانان در پایداری شبکه، از پای‌کار بودن نیروهای عملیاتی در سخت‌ترین شرایط یاد کرد و گفت: تلاش همکاران صنعت برق برای روشن نگه داشتن خانه‌های مردم، به‌ویژه در دوران جنگ تحمیلی، امید را در دل جامعه زنده نگه داشت.

مهاجرانی با تجلیل از خدمات شبانه‌روزی سیمبانان در مواقع بحران و شرایط جوی نامساعد افزود: پایداری شبکه توزیع برق بدون ایثار این نیروهای سخت‌کوش ممکن نبود و دولت از همت و همراهی آنان قدردان است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.