به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شرکت توزیع برق تهران بزرگ، همزمان با روز جهانی سیمبان، فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت با حضور در این شرکت، در جمع کارکنان عملیاتی حاضر شد و از تلاشها و فداکاریهای آنان قدردانی کرد.
در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران و کارکنان برگزار شد، سخنگوی دولت ضمن اشاره به نقش حیاتی سیمبانان در پایداری شبکه، از پایکار بودن نیروهای عملیاتی در سختترین شرایط یاد کرد و گفت: تلاش همکاران صنعت برق برای روشن نگه داشتن خانههای مردم، بهویژه در دوران جنگ تحمیلی، امید را در دل جامعه زنده نگه داشت.
مهاجرانی با تجلیل از خدمات شبانهروزی سیمبانان در مواقع بحران و شرایط جوی نامساعد افزود: پایداری شبکه توزیع برق بدون ایثار این نیروهای سختکوش ممکن نبود و دولت از همت و همراهی آنان قدردان است.






