وا نمی دهیم... + ویدئو | ترامپ باید درباره آتش‌بس توئیت بزند

همشهری آنلاین یکشنبه 30 فروردین 1405 - 09:35
قالیباف گفت: دشمن دنبال آتش‌بس بود؛ اگر ما آتش‌بس را قبول کردیم به این دلیل بود که آن‌ها خواسته‌های ما را پذیرفتند.

به گزارش همشهری آنلاین، رئیس مجلس در گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم بیان کرد: همه تلاش دشمن این بود که خواسته‌های خود را به ما تحمیل کند و مهم است که ما حقوق خود را ثبت کنیم لذا اینجاست که مذاکره یک روش مبارزه است.

تثبیت حقوق ملت باید هدف اصلی ما باشد و مطمئن باشید که در میدان دیپلماسی هیچ وادادگی نخواهد بود.

رئیس مجلس گفت: گفتیم اگر آمریکا دنبال آتش‌بس است، باید ترامپ در توئیت خود اعلام کند که درخواست آتش‌بس دارد تا همه بدانند درخواست آتش‌بس از سوی آنان بوده و این دیپلماسی اقتدار است.

ما پیروز میدان بودیم و دشمن به هیچ کدام از ۹ هدف خود نرسیده بود و بر نیز تنگه مسلط بودیم.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.