ماجرای تیراندازی به ۲ کشتی در تنگه هرمز چه بود؟ | بدعهدی آمریکایی‌ها ادامه دارد

همشهری آنلاین یکشنبه 30 فروردین 1405 - 08:29
تنکرترکرز اعلام کرد که دو کشتی که قصد داشتند از تنگه هرمز بدون اجازه خارج شده و به سمت شرق بروند با تیراندازی برگردانده شدند.

به گزارش همشهری آنلاین، شرکت رهگیری نفتکش تنکرترکرز دقایقی پیش اعلام کرد که دو کشتی هندی توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران مجبور به بازگشت از تنگه هرمز به سمت غرب شدند.

طبق گفته تنکرترکرز یکی از این کشتی‌ها یک ابرنفتکش با پرچم هند بوده که ۲ میلیون بشکه نفت عراق را حمل می‌کرده است.

بر اساس اعلام این شرکت، در این حادثه تیراندازی اتفاق افتاده است.

گفتنی است سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) امروز اعلام کرد که به دلیل بدعهدی آمریکایی‌ها که همچنان به راهزنی تحت عنوان محاصره‌ دریایی ادامه می‌دهند.

کنترل تنگه هرمز به حالت قبل برگشت و این تنگه راهبردی تحت مدیریت و کنترل شدید نیروهای مسلح قرار دارد.

به گفته سخنگو تا زمانی که آمریکا به آزادی کامل تردد شناورها از مبدا ایران به مقصد و از مقصد به مبدا ایران پایان ندهد، وضعیت تنگه هرمز به شدت کنترل و به حالت قبلی باقی می ماند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.