وضعیت عادی «تردد» در بندر شهید باهنر

دنیای اقتصاد یکشنبه 30 فروردین 1405 - 00:03
دنیای‌ اقتصاد – بندرعباس: مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: پس از پایان عملیات بررسی موانع زیرآبی(ساید اسکن) و اطمینان از امکان تردد ایمن شناورها، فعالیت در بندر شهید باهنر از سر گرفته شد. حمیدرضا محمدحسینی تختی با اشاره به شرایط پیش‌آمده متاثر از جنگ تحمیلی اخیر اظهار کرد: به‌منظور اطمینان از ایمنی کامل حوضچه و کانال دسترسی بندر شهید باهنر عملیات بررسی موانع زیر آبی در آبراهه و حوضچه این بندر انجام شد. وی افزود: به این ترتیب، دستور خروج نخستین شناور در تاریخ ۲۲فروردین۱۴۰۵ از بندر شهید باهنر صادر شد. دو فروند بارج دیگر نیز پس از پایان عملیات بارگیری، آماده خروج از بندر هستند. مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای ورود و خروج بی‌وقفه سایر شناورها طبق روال معمول در حال انجام است.

منبع خبر "دنیای اقتصاد" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.