کسب ۲ سهمیه دیگر برای سنگ‌نوردی ایران در بازی‌های آسیایی

صدا و سیما شنبه 29 فروردین 1405 - 21:12
تعداد سهمیه‌های ایران در سنگنوردی بازی‌های آسیایی ناگویا به پنج سهمیه افزایش پیدا کرد.

کسب ۲ سهمیه دیگر برای سنگ‌نوردی ایران در بازی‌های آسیایی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، با پیگیری‌های فدراسیون کوهنوردی و صعود‌های ورزشی، سهمیه حضور محیا دارابیان و میلاد علیپور در ماده سرعت سنگ‌نوردی برای حضور در بازی‌های آسیایی ناگویا به دست آمد.

همایون بختیاری، نایب رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعود‌های ورزشی، در این خصوص اظهار داشت: با توجه به شرایط اخیر کشور و محدودیت‌های ایجاد شده که مانع اعزام برخی ورزشکاران شد و کسب امتیازات سهمیه برای ورزشکاران ایرانی را با مشکل مواجه کرده بود، با پیگیری‌های و رایزنی‌های انجام شده توسط بخش روابط بین‌الملل فدراسیون کوهنوردی و صعود‌های ورزشی و مساعدت فدراسیون‌های جهانی و آسیایی سنگ‌نوردی، این امکان صرفاً با حضور در یک رویداد انتخابی (در کره جنوبی) با اختصاص سهمیه برای دو سنگ‌نورد کشورمان فراهم شد.

گفتنی‌ست پیش از این رضا علیپور، سارینا غفاری و رادین فروغیان نیز سهمیه حضور در بازی‌های آسیایی ناگویا را کسب کرده بودند و با این امتیاز، تعداد سهمیه‌های ایران به پنج نفر افزایش پیدا کرد.

بازی‌های آسیایی ناگویا از ۲۸ شهریور الی ۱۲ مهر ۱۴۰۵ در ژاپن برگزار خواهد شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.