وزیر خارجه اردن: منطقه نباید گروگان نتانیاهو باشد

خبرگزاری مهر شنبه 29 فروردین 1405 - 20:26
«ایمن الصفدی» با اشاره به اینکه کشورهای منطقه باید نهادهایی ایجاد کنند که آنها را قادر به دفاع از خود کند، گفت که منطقه نمی‌تواند گروگان طرح‌های نتانیاهو باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره،‌ وزیر امور خارجه اردن گفت: ما خواهان آتش‌بس دائمی در منطقه هستیم و دخالت در امور داخلی کشورها و نقض حاکمیت آنها باید متوقف شود.

بر اساس این گزارش، «ایمن صفدی» طی سخنانی افزود: منطقه نباید گروگان برنامه های نتانیاهو قرار بگیرد.

وی همچنین تأکید کرد: کشورهای منطقه باید نهادهایی ایجاد کنند که آنها را قادر به دفاع از خود کند.

وزیر امور خارجه اردن با اشاره به تحولات سوریه هم تصریح کرد: اسرائیل سوریه را بی‌ثبات می‌کند و باید به ریشه‌ اصلی درگیری‌ها در منطقه پرداخته شود.

ایمن الصفدی خاطرنشان کرد: قوانین بین المللی باید برای همه اجرا و از سیاست های گزینشی اجتناب شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.