اعلام پست ها و خطوط برق آسیب‌دیده در جنگ +جزئیات

اقتصادنیوز شنبه 29 فروردین 1405 - 19:32
اقتصادنیوز: مدیرعامل توزیع برق استان تهران از آسیب به بخش‌هایی از شبکه برق خبر داد، اما گفت برق‌رسانی بدون اختلال طولانی ادامه داشته است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، اکبر حسن‌بکلو مدیرعامل توزیع برق استان تهران در برنامه روز جهانی سیمبان گفت: در جنگ تحمیلی سوم کارکنان و مدیران صنعت برق یکپارچه و مستمر در میدان بودند در این مدت ۴۸۷ نقطه در استان تهران شامل ۹۱ پست عمومی، ۱۲۷ پست عمومی تک‌مشترک و ۱۲۹ کیلومتر شبکه ۲۰ کیلوولت دچار آسیب شد، اما قطعی‌ها در کوتاه‌ترین زمان رفع شد.

او ادامه داد: سیمبانان به‌حق مجاهدان خاموش این عرصه هستند و نقش مهمی در استمرار خدمت‌رسانی به مردم ایفا کرده‌اند.

در ادامه هم ذبیحی معاون وزیر نیرو گفت: در بخش ستادی هر میزان که تلاش کنیم نهایتا نمود و عرضه کار توسط سیمبانان عرض خواهد شد خط ارائه خدمات به مردم و تکمیل کننده کار صنعت برق سیمبانان هستید؛ در شرایط جنگ، آب و هوای بد با تلاش و تعهدی که سیمبانان دارند شاهد پایداری هستیم در ایام جنگ رمضان نیز تمام بخش‌ها از عملکرد این متخصصان راضی بودند.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.