تخصیص اعتبار برای ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی خوابگاه‌های دانشجویی

خبرآنلاین شنبه 29 فروردین 1405 - 17:02
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: ۱۱۰۰ میلیارد تومان از منابع استانی برای ارتقای شاخص‌های بهداشت و درمان و خوابگاه‌های دانشجویی مراکز آموزش عالی استان تهران در اسفند ماه تخصیص داده شد.

به گزارش خبرآنلاین،حسین سپهری با اشاره ارتقای شاخص های بهداشت و درمان و خوابگاه‌های دانشجویی مراکز آموزش عالی استان تهران اظهار کرد:  ۱۱۰۰ میلیارد تومان از منابع استانی برای ارتقای شاخص‌های بهداشت و درمان و خوابگاه‌های دانشجویی مراکز آموزش عالی استان تهران در اسفند ماه تخصیص داده شد.

ایسنا در خبری نوشت:وی افزود: در اسفند ماه سال گذشته مبلغ ۶۵۰ میلیارد تومان به ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی استان به دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و علوم پزشکی ایران و مبلغ ۲۱۵ میلیارد تومان برای احداث پایگاه‌ها تامین و خرید تجهیزات به اورژانس تهران اختصاص پیدا کرد.

براساس گزارش سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، سپهری یادآور شد: اعتباری بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان برای تعمیر، تکمیل و تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی و مراکز توانبخشی به دانشگاه‌های تهران، شهید بهشتی، صنعتی شریف، تربیت مدرس، فرهنگیان و توانبخشی تخصیص داده شد.

۲۳۳۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.